Really?

How is the weather like in Qatar? The weather is generally pleasant in winter and hot and humid during the summer months. Winter daytime temperatures average a very pleasant 20-35 degrees Celsius (68-95 degrees Fahrenheit), although nights can be relatively cool. You will need to wear a sweater or a light coat during the winter. In summer, the temperature gets as high as 50 degrees Celsius (122 degrees Fahrenheit). 50Degree??

Comments

bad
Rank: 6/17

lol, oh tats a norm

lol, oh tats a norm here.... When u r here, you too will start smelling like an Onion....:)

bad
Rank: 10/17

LP, we are talkin abt Earth

LP, we are talkin abt Earth not where u live.....:(

bad
Rank: 11/17

no i did 'tat' on my 2 legs !

no i did 'tat' on my 2 legs ! :)

bad
Rank: 3/17

Who is this new villa, old

Who is this new villa, old wine in new bottle?

bad
Rank: 9/17

No, new wine in new bottle !

No, new wine in new bottle ! :(

bad
Rank: 13/17

Brand new as well....

Brand new as well....

bad
Rank: 5/17

Are you hot? :p

Are you hot? :p

bad
Rank: 8/17

Yes she is, if she touches a

Yes she is, if she touches a bowl of water it will start boiling itself.....:(

bad
Rank: 1/17

If you need a sweater in

If you need a sweater in winter , than what do you wear in the summer ??

bad
Rank: 4/17

Tempreture

In hot summer the tempreture goes up to 50

bad
Rank: 12/17

BE/-a-t-/ Still a sweater to

BE@ Still a sweater to cover my skin lolz..its might sound funny...but woman in my country r cover up head to toe with umbrella to the beach...n most of them(including me) not gonna swim in da sea :D

bad
Rank: 2/17

yes.. I miss those hot old

yes.. I miss those hot old days with 50C temperature .. :(

bad
Rank: 15/17

Such a good comparison LP...

Such a good comparison LP... hehe

bad
Rank: 16/17

But well....even tho its such

But well....even tho its such a hot weather but people are hiding in cold place like office, mall, or stuff wouldnt feel the heat tho...( Am i right? )

bad
Rank: 17/17

anyway smoke i like ur cat

anyway smoke i like ur cat dancing quite sexi...is dat ur dancing style? lolz

bad
Rank: 14/17

Rizks/-a-t-/ I wonder if u

Rizks@ I wonder if u did that b4 to try the heat hahaha

bad
Rank: 7/17

yup he usually dance like tat

yup he usually dance like tat when ever he see's a guy ! :)

Log in or register to post comments